.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سايت "تغيير " كروبي را "آيت‌الله " ناميد

پايگاه اينترنتي حزب اعتماد ملي در خبري از شيخ اصلاحات با عنوان "آيت الله كروبي " ياد كرد!

به گزارش خبرگزاري فارس، پايگاه اطلاع رساني حزب اعتماد ملي در خبري كه اختصاص به ديدار اخير شيخ اصلاحات با يكي از زندانيان به تازگي آزاد شده داشت، از كروبي با عنوان "آيت الله " ياد كرد.
در اين خبر كه بارها نام "آيت الله كروبي " در آن تكرار شده است، تاكيد بسياري نيز بر سوابق گذشته كروبي يعني رياست مجلس سوم و ششم شوراي اسلامي نيز شده است.
نام "تغيير "، كه اين سايت وابسته به اعتمادملي نام آن را براي خود برگزيده است، برگرفته از شعار انتخاباتي مهدي كروبي در انتخابات دهم رياست جمهوري است.
كروبي در اين انتخابات اعلام كرد كه براي "تغيير " آمده است و بدين ترتيب توانست 300 هزار راي از مجموع نزديك به 40 ميليون راي ايرانيها را به خود اختصاص دهد.
اما پايگاه اينترنتي "تغيير " در حالي دست به "ترميم " چهره كروبي زده است كه اين روزها كروبي بيش از هميشه مورد انتقاد دوستان خود قرار گرفته است.
دوستان منتقد كروبي معتقدند، وي خود را هزينه جرياني كرده كه سودش به جيب ميرحسين موسوي رفته است.
همين موضوع سبب شده تا مهدي كروبي كه پيش از انتخابات از وي به عنوان اصلاح طلبي "مصحت انديش " و "ميانه‌رو " ياد مي‌شد اين روزها به عنوان فردي "تندرو " مورد سرزنش هم حزبي‌هاي خود نيز قرار بگيرد.
با اين حساب بعيد نيست كه افزودن پيشوند آيت الله به نام كروبي نيز با هدف بازسازي چهره وي، از سوي اعضاي حزب اعتماد ملي صورت گرفته باشد.
در اين ميان برخي كارشناسان نيز معتقدند اين روزها كه رسانه‌ها خبر از انتشار ليست جديد مراجع تقليد از سوي جامعه مدرسين حوزه علميه قم داده‌اند، مي توان به احتمال هاي ديگري نيز درباره انگيزه گردانندگان سايت اينترنتي اعتماد ملي از اتصاف كروبي به چنين القابي انديشيد!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 آذر 1388
ایت الله العظمی نوری همدانی و ایت الله العظمی بیات زنجانی جواز اجتهاد ایشان را داده اند
بى نام 25 آذر 1388
تا كور شود هر آنكه نتواند ديد
نا شناس 25 بهمن 1388
كور كور را پيدا مي كند وچاله آب را. بايد هم اينها ايشان را آيت الله بنامند منتظر عظمي شدن ايشون هم باشيد البته با اجازه آيت الله العظمي؟؟!!!!..صانعي و

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.602 seconds.